Sunday, September 25, 2011

Random post.

我就是我。我不温柔,我脾气不好,我容易吃醋,我容易心痛,我容易胡思乱想,我很任性,我生气时不想说话,我开心了会一直傻笑,我受委屈会放在心里,我在乎了就想被你知道,我喜欢在伤心的时候听伤心的歌,我喜欢在开心的时候和在乎的人分享。--我就是我,如果受不了,就别走进我的世界。

*
*
*

Been seeing some news. Bad ones. The same old feeling comes back again. Super hate this feeling because it will take really a long while to go off. And it sucks. Sigh.

Life is getting scary as time goes by. Truth to be told, I'm actually quite sick of changes. Super hate it. But then again wad? Still got to accept.

Fucked up much. Hate all this nonsense. Klahbye.

No comments:

Post a Comment